1. Ce este un Extras de Carte Funciară?


Extras de Carte Funciară pentru informare este un document cu rol informativ ce conține informații cu privire la suprafața imobilului și descrierea acestuia, la dreptul de proprietate și eventualele sarcini existente asupra imobilului.
Oricine poate solicita un extras de carte funciară pentru informare, pentru orice imobil, chiar dacă nu este proprietarul imobilului respectiv.



2. Ce este un Extras de Plan Cadastral?


Extrasul de Plan Cadastral îți pune la dispoziție o reprezentare grafică a imobilului. Acesta reprezintă secţiunea din planul cadastral, cu reprezentarea detaliilor liniare ale imobilului în cauză, a celor învecinate și a altor detalii liniare existente în baza de date grafică, la data ultimei actualizări, având ca suport ortofotoplanul.



2. Cum comand?


Completezi formularul aferent serviciului necesar ție. Apoi vei fi redirecționat spre pagina de plată. Ulterior confirmării plății, vom prelua comanda și revenim către tine pe e-mail / sms / WhatsApp cu documentele solicitate.

Dacă întâmpinăm probleme în obținerea documentelor solicitate te vom contacta prin e-mail sau telefon.



3. Cât costă?


Prețul este afișat pe pagina de formular și pe butonul de trimitere comandă.
Prețul include taxa necesară eliberării documentelor, serviciul de obținere și suport.



4. Cât durează?


Pentru comenzile înregistrate în zile lucrătoare ( Program: Non-Stop, cu excepția zilelor declarate sărbători legale ), în intervalul orar Comenzile Urgente primite de Luni până Vineri în intervalul 9:00 - 19:30 vor fi soluționate în aceeași zi, până în ora 20:00, documentele solicitate vor fi livrate în cadrul intervalelor de timp menționate în tabelul de mai jos.

Pentru comenzile plasate în afara acestui interval, documentele vor fi livrate în intervalele specificate mai jos, începând cu ora 09:00 a următoarei zi lucrătoare ulterioare confirmării comenzii.

Tip Serviciu Timp de livrare standard Timp de livrare URGENT30
Extras de Carte Funciară 1 zi lucrătoare 30 minute
Extras de Plan Cadastral 1 zi lucrătoare 30 minute

În cazul în care sistemul sistemul național de generare a extraselor este oprit sau nefuncțional pot apărea întârzieri de minim 24 de ore în transmiterea extrasele de carte funciară sau a extrasele din planul cadastral. În cazul imobilelor care au carte funciară analogică (pe hârtie), pentru care nu a fost făcută conversia în sistemul digital ETERRA această întârziere poate fi prelungită pana la 3 zile lucrătoare. Aceste cazuri sunt considerate situații expecționale și vă asigurăm ca vă vom informa printr-un telefon, email, sms și/sau WhatsApp (dacă ați selectat 'Doresc extrasul și prin WhatsApp'). Aceaste situații vă dau dreptul să renunțați la comandă dacă nu sunteți de acord iar suma achitată va fi returnată integral în contul aferent cardului pe care l-ați folosit pentru efectuarea plății.



5. Cum găsesc Numărul de Carte Funciară?


Informațiile se poate obține dintr-un extras de carte funciară anterior, din contractul de vânzare-cumpărare (încheiat începand cu anul 2011) sau din certificate de moștenitor.



6. Cum găsesc Numărul Cadastral?


Informațiile se poate obține dintr-un extras de carte funciară anterior, din contractul de vânzare-cumpărare (încheiat începand cu anul 2011) sau din certificate de moștenitor.



7. Cum găsesc Numărul Topografic?


Informațiile se poate obține dintr-un extras de carte funciară anterior, din contractul de vânzare-cumpărare (încheiat începand cu anul 2011) sau din certificate de moștenitor.



8. Cum plătesc?


Plata serviciilor, inclusiv procesarea datelor de card se face exclusiv online, prin procesatorul de plăți ING.

După completarea formularului vei fi redirecționat către formularul de plată.

Extras-carte-funciara.ro nu solicită și nu stochează detalii despre cardul tău.

Pentru a spori securitatea plăților online, în acord cu ultimele reglementari UE, începând cu 1 Ianuarie 2021, băncile din Romania au introdus un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare îți poate fi solicitat în procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care îl primești prin SMS.